• Voor 21:00 uur besteld, morgen gratis bezorgd
  • Snelste revisieservice van Nederland
  • Klanten beoordelen ons met een 9,7!
  • 7 dagen bereikbaar voor deskundig advies
Klantenservice bereikbaar
Menu
  • Account
  • 0
    Winkelmand

Garantie

 

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@e-bikeaccuspecialist.nl. Mocht er niet tot een oplossing gekomen worden, heeft de consument de mogelijkheid om zijn klacht door Stichting Geschil Online (www.geschilonline.com) te laten behandelen. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Informeer mij Laat hier je gegevens achter zodat we je kunnen informeren omtrent de levertijd van het product.